Big Bang and Kara Music Bank Christmas Stage

note: this was only a rumor. nothing happened.

Big Bang, one of the top idol groups of today and Kara, the cute and lively girl group whose popularity is rising swiftly nowadays will be having a joint stage.

Big Bang and Kara Stage

Music Bank Christmas Special will be held on the 26th. This is the first time in 5 months that there will be a special stage on the said music program. The first special stage for the Christmas episode will be that of Big Bang and Kara where they will be singing a Christmas Carol, Pretty Girl and Sunset Glow.

Does feel like WonderBang is a thing of the past. Let’s look ahead to the future. There’s really nothing us fans can do but to show them support.

Do kindly note that we are 2 weeks away from 26th December and anything could happen, so don’t scream or anything if nothing happens.

translated by coffeebeanie@karaholic.

152 thoughts on “Big Bang and Kara Music Bank Christmas Stage

  1. For some reason I don’t really like the group KaRa.
    They kind of annoy me.
    Especially with their new song.
    I never disliked a pop group… I usually like at least one of their songs but KaRa not so much.

    It’s like when they say If you wanna pretty it makes me say “No I don’t want to pretty.”

  2. Kara’s not that bad, don’t hate or love their music but their recent performances was pretty good imo😀
    I’ll be looking forward to this special stage ^^

  3. lol this is gonna get wonderbang comparisons… retarded

    i’d be suprised if this was a good performance but than again the wonderbang performance wasn’t exactly all that great either.. it just had the two most popular songs of the year at the same time.. so even if it sucked it was gonna get raving reviews =P lets keep YG and JYP seperate plz

  4. *prays hard that Kara would stop getting all the hatred attention*
    for some reason…i was hoping that this collab wouldn’t happen cuz i can’t accept seeing Kara get more n more hate…
    but at the same time……i love seeing Kara collab with other singers….
    the last special stages they had were with Hyori n another one with Minhyorin..if i’m not mistaken…..
    and they did extremely well….i especially love their collab with min hyo rin….their singing are really beautiful….and i’m not just talking bout their ex-member….
    *sigh*
    miss those days when kara wasn’t that hated……
    don’t even understand what’s with them to be hated.
    they are great singers.

    i do hope to see kara collab with other group on stage though.

  5. i’m not a big fan of kara..
    i really liked their song break it..but then i didn’t really like their song pretty girl
    i was kinda hoping for a little wonderbang thoughh…
    T_T

  6. I’m a WonderBang-er, I so wish it was WG instead.
    Kara is just not my style. But I know it’ll be cute.

    Anyways, hey coolsmurf, sorry for linking it to another blog but this soooooooo reminded me of you and your username and blog…….
    Just wanted to share, LOL.

  7. i dunt know why always Wonderbang Wonderbang ~? ppl always ask for that~ suck ~ i hate Wonderbang ^^ Just only Big Bang ~
    I’m not gonna hate more artists but i dunt really like Kara ~
    the high note ~ there’s at least 2 couple now Seung Ri n Hara / Dae Sung n the maknae lol
    gonna keep my eyes on them
    Thank GOD , no more Wonderbang !!!! *victory*

  8. So it is true huh?
    Well, this doesn’t really bother me much.
    I wonder how they’re going work this concept out, especially with ‘Pretty Girl’.
    I’m sure that they’re going remix the songs to make them fit well with both groups.
    This kind of makes me laugh a little bit because Ji Young (the maknae in KARA) said that her favorite in Big Bang is Dae Sung.
    I wonder how she’ll react when she’s around him…hehe.

    I still love WonderBang and always will….lol.
    I was hoping to see a special stage form them this year as well, but I guess not. =P

    I’m looking forward to this performance though….can’t wait! (:

  9. am trying really hard to accept this.am a huuuuuge wonderbang fan. i never liked kara,am sorry but this “too cute” thing is not my thing.BB can do every style but kara’s songs are not my cup of tea.specially they dont make sense,”if you wanna pretty’?!am praying BB do a remix and completely change the song.i also wish that they would do what they did with wg and snsd’s special stage.BB and kara not singing together.and hopefully sunset glow doesnt get ruined.am not trying to be mean but,if a miracle happens and BB cant make it then am gonna be really happy.man,i love that music bank brought wonderbang together but now they are just ruining it.lots of fans are gonna be dissapointed. wondergirls please come back.this is all my opinion and am not trying to bash anyone,am just being honest.

  10. lets hope people don’t make this bigger than it should be…
    WB will never die for us fans, but its alright to see them doing their own thing…Lets not be sad, and try to support this stage, since half of pairing will be there…also Kara is not bad…. though I doubt any other group (male/female) will ever have that chemistry…. Its okay, I can support them separately …Hope Kara does…I do not want to see people bash them…they are awesome girls

  11. Kara is so pathetic.

    First they rip off EVERY concept WG has ever had, then they start dressing Hara exactly like sohee, now with them ripping off both SNSD and WG they have to collab with Big bang like WG?

    Ugh.

    I’m so glad Kara is gaining alot of anti fans in Korea now due to their ‘pretty girl’ crap song that copied WG and SNSD, Even VIP has been bashing them over it haha. they suck so much, seriously cannot stand these girls.

    I love big bang as my top group in Korea and always will, I don’t want to see them perform with ANYONE but Wonder Girls and the female big bang, NO ONE ELSE.

    F*ck off Kara. I hate them.

  12. as much as we all want wonderbang, they’ll never give it to us ( at least this year anyways, BUT STILL HOPING *crosses fingers*). So all i’m hoping for for this special stage is that each passing second it brings excitement and interest, i’d hate it if the performance went dry like most of the special stages that happened this year.

  13. I like Kara but I’ve always liked Wonder Girls more. I hope no one forgets WonderBang!!! I wonder whose gonna be paired up with who and what the netizen gonna name the groups.

  14. IF KARA was back in their old hip hop style image, i would have been so psyched for this. wonderbang fan or not. but dammit i will throw up watching their cutesy performance. kara please go back to your old image. i was a fan! it’s hard for me because this style clearly doesn’t suit kara. they are too mature for this and just because they have an addition of two young members doesn’t mean they have to be cutesy. gaaaah. i’m sorry for saying all this bad stuff but this just made me angrier knowing what an awesome stage this could have been if kara did not have their current image.

  15. i hope Kara go HIP HOP for this performance. show them a different side. i think they have potential, now is their time to shine.

  16. guess it’s confirmed then haha i was so disappointed when i read the article because i was hoping for wonderbang stage again

    anyway, i’m excited to see how BB is going to pull it off. i’m all for the boys being cute but somehow, i don’t want to see them perform such a girly song. TOP, tae yang???

    WB chemistry is just amazing! i’m still hoping they’ll give us a wonderbang stage. though there hasn’t been any collabs btwn WG and BB, i think wonderbang will still exist as long as both groups stay active in the music scene or maybe even if they don’t🙂

  17. don’t really excited!
    i want wonderbang!!!
    i really miss wonderbang….huhuhuhu!
    why must karabang???!!!
    stupid PD!

    why is it like…
    wondergirls with SS501
    n kara trying to go with BB…
    DSP try to seperate our wonderbang!!!!
    huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…!!!

  18. like a lot of other people im not a huge fan of kara.. i thought their debut song break it was awesome, showing how confident and individualistic they are. but their “if you wanna pretty” song just makes me think im some sort of 10 year old obsessed with making myself beautiful. maybe they’ll prove me wrong by coming back with a really awesome song, dont really know.

    all i can say now is, i luv wonderbang

  19. im a crazy wonderbang fan like many others here. when i heard this, my heart sank….i was hoping it was a mistake but i guess not. i was really expecting wonderbang….i really cant imagine big bang doing that pretty girl dance, id rather see them do nobody….im so sad….
    i liked kara when they were 4 member group, back in break it. but now, theyre…..
    hope that karabang wont affect our wonderbang….

  20. Pingback: Big Bang and KARA for Christmas joint stage « K Bites

  21. I’m really sad right now., I can’t accept any other girlband for bigbang I prefer WG., I think I’m going to die *huhuhuhu I would accept it if BB would only sing kara’s song and vice verse but to think they’ll share the same stage…. hmmm even if I like kara they’ll gain an anti-karabang stage!!!! but kara alone on the stage will be good… WG will be jelous… hate the idea to the bones!!!!!

  22. THis hurtsss mee. Yeah, i know it’s the past, but wonderbang just seemed to be really compatible on stage cuz they look more at the same level, age-wise/popularity-wise/look-wise : ‘( I don’t know how kara and bb will turn out but i’m still missing the wonderbang *TEAR* its the feeling like bb cheated on wonder girls to be with kara ! <– a bit unrealistic, but it’s my opinion and thought =P

    ~Yeeek, i’m sad : (

  23. I HOPE THEY DONT GET TOUCHY, I’LL FEEL THE PAIN . *emocries*

    i love wonderbang too much to put them in the past ! ~

  24. I will cry if one of those girls touch my taeyang !

    please give a performance without physical contact, i dont mind if wondergirls touch them, but kara? NOWAY !!!

  25. eek lol
    im such a huge wonderbang fan that it isnt even funny lols
    its hard to acccept this special stage, but im starting to like kara. theyre fun and outgoing, although i wish they didnt go mainstream, but hey it happened, nothing we can do now right? and yeah although i would much rather 100 percent have a wonderbang collaboration, this shouldnt be that bad. im looking forward to it actually. i just dont want any close and personal experiences like those with wondergirls =X if that makes any sense? lol but yeah hopefully all turns out well ^_^

  26. cool not bad..i would love to see BB sing Pretty Girl it’s gonna be funny. I don’t know why ppl hating on Kara for. they been in the game longer than some of these other girl groups & they mind their own business too.
    I can’t remember if WG came first or Kara..drawing a blank anyways what i’m trying to say is i don’t get the hate that Kara is getting.
    They aren’t doing anything that disrespects or pisses anyone off so i dont’ see why they getting all the hate.

    whatever the case i’m looking forward to this special.

  27. I really was disappointed to hear about it.
    Big Bang and Kara? o.O
    oh c’mooonnnnnnnnn………………………
    I was hoping for some WonderBang
    it just sucks to hear Big Bang will be singing some bubbly pop song w wrong english lyrics. its just >.<
    WG should get back. like A hot special stage with DBSK would be sizzling!

  28. kara??
    yay!!!!!
    i like them too..but WG still the best…
    just support them laaa…give them chance…their song also good what..

  29. ugh u people.
    cant u guys open ur minds a little?
    do u expect bigbang to collab with WG forever?
    u gotta be out of your mind
    and stop hating Kara because of this. they did nothing wrong
    MY GOD.

  30. i love wonderbang..but get over yourselves
    its nice for a change..I like the sound of KAbang!
    so kara and big bang fighting!

  31. damn you people stop bashing KARA.
    KARA did nothing wrong. its not like they asked for a stage with BB. why do u all keep hating them?
    please be more considerate!!!

  32. KABang!~ i’m down with that! it’s something new. i’m kind of tired of WonderBang although i slightly like WG more than KARA. People…people…ppl…we shall see ^_______________________^

  33. I am soooooo f*cking tired of everyone sayign wonderbang. Man, i guess those two groups are like conjoint twins now. i guess that’s too bad for them. they will always be stuck with each other, and always stick in the past. can’t do anything else cuz of their fans. man. pisses me off.

  34. for the people who say wonderbang fans are bashing on kara, stop putting words in our mouths.
    first off, just b/c we support wonderbang, it serves no relation to “kara sucks” which in turn would mean we’re bashing on kara. i guess you can assume that wb fans are indirectly bashing on kara but it isn’t our intention; I’m pretty sure.
    can you blame us? it’s been nearly a good year since we last saw a bigbang and wondergirls collaboration. oooh how the good times fly.

    but on the real, I’m excited to see how the special stage will turn out just b/c well, “pretty girl” seems really out there for the boys to grasp

  35. Sounds interesting ^^ Let’s wait and see…
    Wonderbang was cute and all but I’m ready to move on lol
    Big Bang can collab with more than one group, you know, so WB fans should take it easy…

  36. no,i don’t want karabang.
    I know that the youngest member of kara is dae sung fans. arg, dae sung should be with my ye eun.dae eun is always in my heart.
    I don’t hate kara but their songs are really not my style.
    at least they are better than snsd. we should be felt lucky that it is not snsd. if not, I will be the 1st one protest in front of yg company. anyway,there is a high chance for wonderday to have special stage.

  37. i like kara and i love big bang… want them to work together…
    wonderbang is dead since hyori TT
    love both songs and if the will have sing it together oh so happy now… this news made my day

  38. Well sunset glow is just as bubblegum pop as Pretty girl IMO so i think both groups can make it work. PLus Seungri and Hara are friends.

  39. i think the performance will cause a pain of a stab wound to me.. i prefer to keep bb to myself rather than mixing them with girls .. the thought of my taeyang being paired up with a girl destroys my mood *TEARS*

  40. i will seriously cry if there’s any close physical contact .. not being childish .. just love bb too much😦

  41. this is so disappointing…. but then again. BB can’t just collab with the same person you know… i want wonder girls to collab with DBSK or SHINee… not a fan of 2AM or 2PM…if YG and DSP can collab their artist then so can JYP and SM! honestly if Wondershinki will ever happen, this Wonderbang vs karabang will be over…

  42. @VIP

    TSK. You should really be embarass at yourself, seriously

    EVERYONE JUST LOOK AT YOURSELVES. HOW IMMATURE CAN ALL OF YOU GET?

    Hating on a group when they did not even do ANYTHING wrong!

    Mania WonderBang fans bring SHAME to the KPop world.

    INTERNATIONAL WonderBang fans, ESPECIALLY.

    GROW FCKING UP.

  43. AND BTW, WONDER GIRLS FANS CAN GO SUCK ASS FOR ALL I CARE.

    You want Wonder Girls & Big Bang to be together.

    You want Wonder Girls & 2PM to be together.

    You want Wonder Girls & 2AM to be together.

    You want Wonder Girls & SS501 to be together.

    You want Wonder Girls & DBSK to be together.

    WOW.

    and all of you are the same ppl who called the other girl group sluts.

    WOW. Plain WOW.

    YOU IDIOTS ARE THE ONES MAKING Wonder Girls look like sluts.

  44. and by the way, THIS IS AN ARTICLE ON BIG BANG.

    NOT ON WONDER GIRLS.

    SO DON’T BRING WONDER GIRLS INTO THIS ARTICLE.

    THE ONLY REASON MY ABOVE POST MENTIONS WONDER GIRLS IS TO SHUT YOU WONDERFOOLS UP.

  45. Since i know i’m gonna be bashed so hardly. but hey, i’m gonna post my name BIG BIG (:

    For all your Wonderbang haters. Wonderbang is so 2007.
    They’re just trying a new coupling and you guys go. AWW WHERE’S WONDERBANG YADA YADA YADA. Lol? I mean how high is the chances of a group to collab twice? You guys gotta relax and stop bashing Kara, they’re a innocent group.

    Lol, what Wondergirls say. “Our fans Wonderfuls are really mannerfuls.” Lol? Mannerful? You guys just go around bashing someone making it as if Bigbang is gonna get married to Kara, COME ON IT’S JUST A SPECIAL STAGE. Mannerful? Tsk.. What is this? Mannerful? Just sitting behind the computer typing hateful comments of Kara when they did nothing wrong. Lol. Wondergirls picked the wrong fans.

  46. i dont see any reason for you guys to hate wonderbang fans.
    isnt its just the same as u a fan of dbsk/snsd/big bang.
    they just simply miss wonderbang

  47. actually i’m not a big fan of kara but, i see them woking really hard w/ this mini album..and the song and PV kinda cute..so i’ll support kara for sure…
    kara and big bang?? cant wait for this…ah..~~ 2 week is a long time…

    yay go KARA-big bang!!!!

  48. LOL… I find it hilarous how sensitive people are getting about this…I knew it =.= …fyi, nobody bashed Kara… i guess people are a bit saddened?.. but I have yet to read somebody actually bash them… Also Wonderbang fans are fans of BOTH groups…interesthing that people thing only WG fans are against this… just little things that made me laugh… Anyways, I can’t wait to comeback in a few days and see all of you killing each other….thank you for the entertainment ^.^

  49. why are you blaming wonderfuls? seriously, you guys are the ones who needs to grow up! calling us wonderfools… thats immature… for all i know that not all wonderfuls are over reacting, some other fanclubs too! and wonder girls did not pick the wrong fans, who are you to judge?! lol, i’m sure fangirls gets pretty crazy sometimes, you just have to accept that, no need to bash them.. they will eventually realize their mistake as time goes on… everyone needs to calm down, Wonder Girls and Big Bang can’t always be together you know, they all want to collab with other artist too…

    and another thing, wonderfuls are only giving their opinions on how they would like to see Wonder Girls and DBSK and ect. to collab, nothing wrong with that… Hahaha, sometimes i just laugh to myself how the kpop industry is filled with rivalry, can’t we all just stop this war…

  50. i read some comment bashing wonderfuls and saying wonderfuls has no manners.
    what about soshi, cassopia,e.l.f which is even worst.
    im not bashing but telling the truth.

  51. i think everyone is just over reacting… i think everyone needs to grow up, stop blaming each other! stop blaming any fanclubs, you have no right! seriously wonderfuls, vip’s, kamilia, elf and etc. are just defending their idols, don’t call them rude because you’re doing the same thing bashing them…

  52. I dun’t understand why wonderfuls are being bashed.

    Firstly, people are just expressing their disappointment at it not being a wonder-bang special stage and have nothing against kara!
    It would have been the same had it been with ANY other group!. So no-ones got anything against Kara, please!.

    And, don’t go around trying to teach wonderfuls how to be mannerful!. Theres plenty proof of us being just that, I really don’t get why exactly we’re being bashed.

    Also, if VIPs and WonderFuls both international and korean want their groups collaborating whats so wrong in that. Whats with the “ohh wonderbang is so 2007”.

    WonderBang (yep..NOT VIP AND NOT WONDERFUL..BUT WONDERBANG!) fans have been waiting for a really long time for a special stage and its bound to be dissapointing.

    Wonder Girls picked the wrong fans? O_O..ya, okay! (not even worth a reply).

    Also, to the idiot who mentioned that the Wonder Girls would look like sluts if they collabed with those guy groups..WOW!..that sorta logic makes the world go round!..

    BTW, TO ALL THE WB FANS WHO DO WANT A SPECIAL STAGE..VISIT THIS SITE AND DO THE NEEDFUL!

    http://gyefandom.wordpress.com/2008/12/12/want-wonderbang-2008-collaboration/

  53. I love WG and Wonderfuls, but you guys were practically asking for the bashing lol We understand that you love Wonderbang, but that’s a thing of the past and now it’s KARA’s turn. Let’s get over this. You have to understand, when there’s a whole bunch comments saying “I want Wonderbang” someone WILL get annoyed and bash you (though it’s not really the right thing to do). It’s inevitable.

    And every fanclub has jerks in it. Wonderfuls, VIPs, Cassies, S<3nes, Kamilia, Triple S, E.L.F…EVERYONE. It doesn’t mean that the whole fanclub is bad, just those people.

  54. Oh very upset with the news lol
    I wish it could be Wonder Girls instead really…

    Well we will see the performance anyways,

    I miss Wonder Bang !

  55. hm, can’t say i hate KARA. I did love KARA when they had their independent young women image, it was hot and different. after a member left it went cutesy; not my cup of tea. nonetheless, i still look forward to the stage just because i love collaborations! if it’s good.. it’ll be good, if not then whatever

  56. Bring it on! Let’s wait and see if the stage present will be as great as (Tell me & Lies)? Can’t wait to see the pairing! Someone is going to get hurt and die. Security Guard around anyone?

  57. please dont bash wonderful.. i am wonderful too

    but i hope it will turn out to be amazing performances and enjoyable to watch for this christmas.. i will anticipate it

    dear Wonderbang lets wish both of the groups will have a chance to collaborate together next year..

  58. maybe music bank’s going for novelty..can i just confirm that this is a christmas special and not the end-of-year special? was hoping for wonderbang collaboration for music bank..haha. cause i have the channel in singapore(:

  59. getting rilled up over a rumour…
    Wonderbang will never die…but I don’t mind this kabang thing..

    DSP is really trying hard to separate this paring huh?? first SS501 with WG, now Kara with BB…lol…gives u an idea of their popularity even among other compagnies…

    Kids, chill… its not worth arguing

  60. ugh im so disappointed =/ i want WONDERBANG! not hating on KARA or anything they just dont seem compatible i guess? or idk we’ll see…

    come on though WONDERBANG forreal it would be such an amazing special stage! both groups dominated 2008 and not to mention BB is the best male group and Wonder Girls are the best female group this year! it would be awesome to have a collaboration between the two and show how they’ve matured and how far they’ve come since they last worked together. sighhhhhhhhhhhh -.-

    but like you said there’s two weeks till the performance so im keeping my fingers crossed. a switch from kara to wondergirls maybe? i doubt it, but im still hopeful… ahh i just cant move on lol

  61. ahhhh!
    i want my wonderbang back
    not bigbang and kara
    kara doesnt deserve to be ont eh same stage as them….

  62. All this crying is worthless. Because Kara is doing the collaboration with Big Bang and not with Wonder Girls. And if you people don’t like, too bad. Because they’re not making now a WonderBang collaboration.

    Really, people grown up! Yes, It was a cool performance between Wonder Girls and Big Bang, but it ended. Maybe in the future can happen another one. But, until then accept the reality.

  63. people…
    it’s just going to be kara and big bang performance. it was bound for big bang to have performances with other girl groups. it can’t always be wonder girls. and all this about kara and copying and all that leave it alone. all the groups are their own group. the comparisons gets really annoying. oh my gosh.

  64. if you think this through, its very unfair to KARA… i’m sure they had always wanted a collab with big bang! i mean, you can see they are doing their best to catch attetion… and this collab will mean alot to them, so lets just support them… i don’t want this war… sometimes we just have to face the reality, if its KARAbang then lets face it, wonderbang were fantastic! but we have to put that to rest, they all want to have collabs with other artist too..

    wonderbang fans, i know it was disappointing but doesn’t mean that we have the right to tell everyone about or displeased opinions on the collabs! someday they will reunite, but for know give Kara and big bang a chance… Wonder Girls collab with 2PM and that was ok, so why not?

    please everyone think this wisely, nobody is at fault… its just some misunderstandings… if we wonder bang fans keep on nagging and moaning and keep on saying, i wish it was wonder girls instead, i really miss wonder bang, it will only make things worse… please understand the situation… Sorry to all those who are offended by my comment, and i’m deeply sorry fo those who have bee slightly hurt by some wonder bang fans…

    please don’t bash wonder bang fans, don’t bash each other… please, lets end this war or whatever!

  65. ^ you are the most adorable thing ever…
    i don’t waste my time on bashing people…but
    u I smiled throughout your comment… and no your
    comment didn’t hurt anybody… ^.^

  66. This whole thing makes me laugh. People are pointing fingers calling names, my goodness. I like Kara do I like the song no I mean really if you wanna pretty every wanna pretty lol not my cup of tea but I think their very talented and be alot more popular w/ the right promotion.

    My love will always be wonder girls kind of disappointed with some fans here. Although I kind have expected this because well wonderbang was huge when it happened. So there won’t be a collab w/ big bang who cares big deal there are still many more special stage and many more things WG can do with OTHER artists as well.

  67. @michizan

    yeah, its not the end of the world… wonder girls can have special stage with excellent artists to… they all can, just stay positive, something like this is bound to happen! next year big bang is going to have a new girl group in their company, so we will be expecting alot of collabs from them!

  68. just get use to the fact that WonderBang or Karabang won’t last forever… there is more artist they can collab with, DBSK, SUJU, SHINEE, 2PM, 2AM, SS501, EPIK HIGH etc… lol, think this through before you do anything that will cause trouble!

  69. Hm, I feel kinda bad for Kara. But I’m sure the perf will be fun to watch. Whether it be WonderBang, Wonderboys or whatever pairing, I love it when groups parody each other!

  70. STUPID WONDERBANG FANS! GROW UP SERIOUSLY. IT’S A ONLY A PERFORMANCE, THEY’RE NOT GETTING MARRIED TO EACH OTHER.

    THE STUPID WONDERBANG FANS NEEDS A REALITY CHECK. SNAP OUT OF IT.

  71. cant they collaborate with a NEW group instead? like SHinee it doesnt really make sense for them to collaborate with big bang since it was done last year. It should be New Rising groups.

  72. ^ that shouln’t even matter. and it’s not them who decides, it’s the pds.

    fans are just overeacting, eps. the immature wonderbang fans.

  73. So it is true huh?
    Well, this doesn’t really bother me much.
    I don’t really hate KARA, and I think their ‘Pretty Girl’ song is pretty catchy, even though the chorus has some grammar errors, but I’m used to songs like that.

    I wonder how they’re going work this concept out, especially with ‘Pretty Girl’.
    I’m sure that they’re going remix the songs to make them fit well with both groups.
    This kind of makes me laugh a little bit because Ji Young (the maknae in KARA) said that her favorite in Big Bang is Dae Sung.
    I wonder how she’ll react when she’s around him…hehe.

    It’s not like WonderBang will be forgotten.
    I, myself, is a very big fan of WonderBang as well and will always will. xD
    I was hoping to see a special stage form them this year as well, but I guess not. =P

    I’m looking forward to this performance though….can’t wait! (:

  74. Ew,seriously? Ugh.. what a disappointment. A group like Big Bang performing with B-listers Kara. Kara’s just missing something.. They’ll never be on top like SNSD or Wondergirls.

  75. WonderBanger. Hmm, it’s going be kinda awkward though. I love Kara, but Big Bang’s style isn’t them. Maybe it’ll turn out a pleasant surprise? I wanted WonderBang too, but we’ll find a way.

    @BigBangin’

    Hey, they’re just performing together because they have hits. At the same time, wouldn’t it be better with 2PM or 2AM?

    Please remember that Wonder Girls at the WonderBang perf had 1 top hit. Same with Kara. I guess you would call them B-listers then or no? Just give them a chance. They got a different look. Maybe you’ll be pleasantly surprised.

  76. @gooksoop:

    I wanted SHINee with them! Why?!?! Hey, maybe they’ll have a WonderBang and Kara + SHINee perf! They’re trying to fool us…

  77. seriously what’s wrong with you ANTIs!!!!
    first of all, it was like this when
    WG && BB were to perform &
    lots of ANTIs started appearing &
    bashing at them.

    …& after the performance they turned
    into WONDERBANG fans.

    it’s always the same, & it’s annoying.

    im a huge WG && BB fan but give KARA a
    chance…they are outstanding singers.

    ***&& stop comparing WG with KARA.
    sohee is sohee [she’s my favorite]
    not HARA. they are so different.***

    didn’t like 98% ppl use to hate YOOBIN
    after she replaced HYUNA?! now they like her!

    psst. ya’ll get over this sooner or later.

  78. Everyone needs to calm down cos it’s not the end of the world if WonderBang doesn’t collab. We’ve seen them together so how about seeing something new and different for this year?

    Though Kara may not be as popular as Wonder Girls or SNSD, they are trying their best with their new Mini-Album. So why not give them a chance? It’s not like they asked to collab with Big Bang. Perhaps this collab will be interesting cos you get to see Big Bang performing Pretty Girl (a different cute side of them?)

    And some of you need to keep your harsh words to yourselves, and stop hating Kara. Because you guys are making WonderBang fans look like fools.

    @Bluek!: Stop generalising and saying that ALL Cassiopeia, So One, and ELFs have no manners. Yes, there will always be a few that has no manners in every fanclub, but DO NOT go and say that ALL of them have no manners!

  79. @ saranghaeyo.is.all.that’s.left : and wonder girl’s style is big bang?

    i don’t know how the whole hara-sohee started because they look nothing alike. hara is way prettier.

    CHILLAX people.

    You wonderFOOLS sure know how to make a name for yourselves.

  80. stop blaming wonderfuls! Wonder Girls haven’t done anything wrong, don’t bash them! its just immature wonderbang fans, and not 100% are wonderfuls, so cut it out, you have no right to bash wonder girls or wonderfuls!

    why are you calling us wonderfools, do you know for sure that everyone here who are complaining about the collab are wonderfuls? for your information, alot of wonderfuls are giving their support on this collab, wonder girls and kara are friends! so we wonderfuls have nothing against them! You don’t even know us wonderfuls well enough to call us harsh names, yeah there are some immature fans! we are like other fanclubs too… we’re not perfect!

    and another thing, to all wonderbang fans…. i know you’re sad, but this is not the end of the world! Big Bang and wonder girls would like to collab with other groups to you know! yeah wonderbang was awesome, but so is Karabang! Kara, big bang, wonder girls are all great! give them a break, perhaps Wonder Girls have a chance to collab with other artist like Rain or SHINee.. think positive!

  81. yeah people need to stop bashing Wonderfuls.am a VIP and i LOVE WONDERBANG! and no one here is bashing kara,we just fell for wonderbang first,cause they match well.it would be the same if BB would do a collab with any other group and ame with wondergirls.they both collabed when they werent popular and after their hits they just grew.then the musical,mini drama,second perf.of tell me and lies,the cf and the music core mcing together just made Wonderbang fans grow.i believe their fanclub is larger then karas.bigbang and wg are always connected some how. wonderbang were even on the news saying how much they are alike.we just love them together so its nothing against kara or any other group.even though i love all YG artists,i know the new girl group will collab with bigbang but it just wont feel the same as wonderbang. i their performaces together.it wasnt even one time,i think pretty soon wonderbang will grow so huge that music shows wont be able to ignore them.

  82. I think people need to stop generalizing oh wait this is the real world they can’t. Just because some wonderbang fans are handling kabang negatively does not mean all wonderfuls are like that. And really come on wonderfools? Hmm no comment

    My gosh this whole thing is blown over way too much people need to chill because this is ridiculous, peace out thanks coolsmurf for the article.

  83. yeah..i’m getting SICK with these WONDERBANG Fans.. c’mon fans..PLESE GIVE THEM SUPPORT..its just special stage and they perfomed together..it’s not they were getting coupling or what..?

  84. @WONDERBANG WHO?

    you wish that hara was as pretty as sohee..and we didn’t start this..y’all did!

    Our one girl has more fans than your entire grp, ACCEPT this and we’re going to CONTINUE asking for a wonderbang stage..so theres nothing you can do about it.

  85. It’s funny how foreign fans are making a BIG deal out of this and it’s not even confirmed yet. The fans in Korea seems okay with this whole thing it’s just the foreign fans (like always. ie: the whole Taeyeon-Xiah and Xiah-JRI thing) making a big deal out of nothing.

    People can never accept changes well. I just hope that if this does goes through people won’t hate on KARA too much because they did nothing wrong and have just as much right to perform with Big Bang as Wonder Girls.

  86. @WONDERBANG WHO?

    Excuse me, where do you get off calling SoHee talenteless?. Totally uncalled for!.

    I understand you support ur groups but calling our group talentless. Really ridiculous.

    Its amazing how the people who are bashing WG and wonderfuls don’t seem to be getting pointed out by the neutrals, all they can see is wonderfuls creating trouble..

  87. How is she talented then? She can’t sing yet she’s in a group and I didn’t call the group talentless just SoHee and you know that too. She maybe good at other things but she can’t sing to save her life. Her looks is what’s getting her far and I’m not the first to say she has no talent. Amazing how one person’s opinion can affect you so much, you must be a die-hard fan. You have to understand that not everyone will like them.

  88. It’s quite sad to see all of you bash the other group because it can’t be your group.

    But it just shows that how popular you get the more hate your going to get. it was the same thing with WG, the more popular they got the more hate they got.

    But stop the bashing guys, honestly it’s getting really old. Kara, is my favorite girl group. But I don’t go around bashing other groups and crap.

    You say that Kara ” ripped off ” WG and SNSD’s concept? look around you, those concepts have been used way before KARA,WG, and SNSD even existed. They didn’t invent it, and it’s not their look.

    so for the people that are bashing, before you talk smack. Make sure you do your research. Make sure you’ve heard them sing, don’t go around saying they suck at singing. If they sucked, then why are they singers? Why are they famous? Oh and make sure you know that the other girl groups concept was invented by them. Don’t go saying that they ripped it off of them. When it used way before they even existed.

    The people who are bashing, you may say that you don’t care about them. But your the one talking about them, so it shows that you do care by taking time of your life to type how you feel about them. You care.

  89. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  90. what the hell. this isn’t even CONFIRMED yet and people are starting fires for no reason.

    i’m really disappointed at a few wonderfuls who bashed kara thinking that it would change anything. please, just let it go and support them.

  91. HAHAH KaraBang. For some reason, i Can’t imagine KARABANG as good as Wonderbang ^^V When I think about Karabang, a picture of diligent preppy girls and hot rugged delinquents enter my mind PFFT the picture is ssoooo wrong! XDD

  92. I don’t see wonderfuls who bashed KARA, in fact SoHee is being bashed here.

    Wow and calling us wonderfools, what does that make you?

  93. I DON’T LIKE KARA. BUT I DON’T HATE THEM THOUGH. THAT’S IT. IT IS SO PRETTY OBVIOUS THAT THEY ARE SO COPYCATS. IMITATING SNSD AND WG! ANYONE COULD SEE THAT. I WISH THEY WOULD GO BACK TO THEIR OLD SELVES. PRETTY GIRL? DUH. I WILL ALWAYS THINK SO HOT WHILE LISTENING TO THAT SONG. SORRY.

    AND YES, I NEVER READ ANY COMMENTS HERE THAT KARA WAS BASHED… EXCEPT FOR MINE OF COURSE. AND WG AREN’T SLUTS! I HEARD BEFORE THAT SNSD ARE SLUTS AND NOW STUPID PEOPLE REFER WG WITH THE SAME NAME. ARGH! REAL STUPIDS.

    PEOPLE JUST WANT WG TO COLLAB WITH MANY STARS BECAUSE THEY ARE SO TALENTED UNLIKE THOSE MORONS WHO DEGRADE WODERFULS AND OTHER FANCLUBS WHO ARE SO PATHETIC AND MORONS!

    WE CANNOT STOP COMPARING THE KARA AND WG BECAUSE THEY BOTH COLLAB WITH BB.

    THERE ARE JUST UNWISE AND SISSIES WHO CAN’T ACCEPT THE FACT THAT WG ARE FAR WAY BETTER THAN KARA. NOBODY CLOSES THE DOOR FOR THAT GIRLS BUT IT IS SO OBVIOUS THAT ENTERTAINMENT DOESN’T HAVE A ROOM FOR COPYCATS. JUST ALWAYS REMEMBER THAT. THE KARA TODAY WAS NOT THE REAL KARA WE SAW WHEN THEY DEBUTED. WE LIKED THEM BEFORE BUT WHAT THEY DID NOW. NO ORIGINALITY AT ALL?

  94. Nobody said anything that Kara was better then WG.
    How is it obvious that they are copycats? KARA debuted before SNSD, so how are they copying them? Every girl group is different from the other. So what if they use the same concept. Doesn’t give the other group the right to have that concept.

    Honestly, every where I go I always see people saying that KARA is trying to copy WGs. OF WHAT!? Each girl group is different, so accept that fact. It would be stupid to have the same type of girl group everywhere.

    I admit, that Kara is not top notch like WGs but at least they are trying. Give them props.

    Oh, get over KARA’s debut. That was a concept that they used. It’s over and done with.

    And ” WISE PEOPLE REACT “.
    Why are you here bashing on KARA? when you can’t even handle people bashing WGs? don’t you get how it feels to hear about your favorite girl group being bashed? If it feels bad then why are you bashing the other girl group?

  95. @ WISE PEOPLE REACT

    “WE CANNOT STOP COMPARING THE KARA AND WG BECAUSE THEY BOTH COLLAB WITH BB.”

    FYI, they BOTH didn’t collab with Big Bang. Only Wonder Girls did so far.

    ” WE LIKED THEM BEFORE BUT WHAT THEY DID NOW. NO ORIGINALITY AT ALL?”

    And WG + SNSD is original? Nobody = Dream Girls.

    “NOBODY CLOSES THE DOOR FOR THAT GIRLS BUT IT IS SO OBVIOUS THAT ENTERTAINMENT DOESN’T HAVE A ROOM FOR COPYCATS.”

    Since KARA debuted with hip-hop concept, will the female Big Bang (SISTA) be copy cats too then? (or anyone that goes for the hip-hop concept in the future) I didn’t think so. Just like they didn’t invent the hip-hop concept, WG + SNSD didn’t invent the cute concept (or whatever concept you’re saying they are copying)

    “I WILL ALWAYS THINK SO HOT WHILE LISTENING TO THAT SONG.”

    Why listen to someone who you don’t like? FYI, “So Hot talks about BEING a princess from the day they were born, whereas Pretty Girl ENCOURAGES girls to work hard and be determined to become a princess.”

    Not so WISE afterall.

  96. why dont u people email the tv stations instead of complaining…i did……if everyone sends in their request for a wonderbang collab then there is a possibility it might happen! mayb they just dont know what fans want..

    wonderbang forever *cross finger that this collab gets cancelled and wonderbang collab instead*

  97. Kara has no control over what concept they will debut with so why are people saying that they copied it from WG? It is the company that will decide which concept they will have!

    Let’s just enjoy the performance Kara and Big Bang will give us instead of getting upset over WG and BB not being able to collaborate.🙂

  98. i’m not a KARA fan but it’s pretty interesting that they’ll perform a special stage with BIGBANG. can’t wait for the perf!

  99. Interesting, but I am sad that WonderBang seems to have been pushed away despite the fans constantly asking for it.

    It would be interesting how they pair up. I have a feeling… that it would include Hara and Seung Ri together. I’m already calling it right now! Possibly Seung Yeon and Dae Sung together. Also GyuRi and TOP! I’m calling it now.

    I guess this year makes a KARA Bang and Wonder501!

    For all the WonderBangers, we can say this is Big Bang’s jealous answer to Wonder501.😄

  100. it seems like everyone dont like kara. not everyone. i love them. dislike their promo song.

    BUT IF U LISTEN TO THE OTHER SONGS it is better.

    i dont know why ppl hate them more. ppl wanted kara to be cutesy when they not evena bout being cute. but R&B and ballad. they so totally changed their look for fans. not to be mean or anything….

    but they always end up promoting the not so great song of the album. like they could of or should of done MY DARLING or I AM…(ING) those two songs are what they really are ment to be. but whatever

    looking forward for this perf.

  101. Really? No wonderbang? oh~ =(
    I’m not familiar with Kara group when it comes to their performance, well I think, it’s a must watch?…….

    Anyway, that article sounds interesting because it’s Big Bang.

  102. i used to like kara better than wonder girls, that was before sunghee left the group, now that they have two new members, and totally new concepts, i just don’t like them as much as before….

    well i am still anticipating this collab, though i do miss wonderbang….. suppose it’s time to move on…

  103. Wowee whats with all this WonderBang and KaBang BS going on, why can they just be, Big Bang, Wonder Girls and KaRa pffft…people make a huge deal out of nothing, in my point of view, if ya like the group just support them and enjoy it, BB and WG had a special stage before and it was cool, its time to move on people ! theres really no need to bash anyone, its silly how fans get obsessed when diff groups perf together, combining names and stuff like that >.> besides whats so bad about KaRa, they are just people who are trying to live their dreams of being a singer just every other group, anyways, i’m looking forward to the xmas stage, BIG BANG FTW !!

  104. i know all yall love WONDERBANG but u know doing so is not gonna help big bang get anywhere if they want to debut in America. U want to do a lot of collab with other ppl too. plus. isnt it always nice for a change? bash me all yall want. but it is stupid. since from what i saw and heard all ppl didnt like it when they heard of WONDERBANG stage last year and now they have fans. so why are you hating all over.

    this is both of their rep. since u notice. Korean stars that come here. not only korean but asian. have not made a stage site in the american MUSIC industry. and i am pretty sure BIG BANG along with me want them to SHINE.

    so just see this. and it isnt all wonderbangs that bash them. some or if none at all are bashing them. some are saying that KARA suck and stole from WG & GG. but guess what. what are they suppose to be like if they got criticized for them not being all cute. U KNOW MUSIC IS COMPETITION? SO OF COURSE THEY WILL HAVE TO CHANGE THEIR CONCEPTS.

    MUSIC DONT GO NO WHERE IN LIFE IF THEY DONT TRY SOMETHING NEW! WHY DO U THINK SOME SINGERS ARE FAMOUS? THEY TRY SOMETHING NEW.

    -plus i am happy for seungri. he is close friends with hara. and here ppl DENY/BLOCK their friendship. are you fans to do that???

    -i wouldnt mind a WONDERBANG stage again. but think about it. is bashing really getting us fans anywhere. NO!

  105. I’m excited! I don’t know what people are making such big deals. it’s just two groups coming together to preform for the world. that’s it!

    yah, it was great for wonderbang. I’m BIG wonderbang fan, but i’m open for anything because big bang, wondergirls, and kara are entertainers! it’s their jobs!
    they have to entertain!

    i’m for one is psyched and can not wait until this perf!! ^^
    go kara and big bang! show the world why you’re who you are! ^^

  106. lol at anyone who thinks anyone from WG, Kara or Big Bang is talented…

    with the exception of G Dragon theyre all just pretty faces who can dance and to some extent sing.

    GDragon is the lone talent of the groups (you can slightly include yeeun and if you REALLY wanna stretch it than sunye, sunghee for you kara fans but she’s not in kara anymore) and is obviously passionate about music whereas the others.. im not so sure. they seem to just wanna be famous (which they are talented at i suppose).

    lets face it out of all idol groups/stars 1 in maybe 50 is truly talented. doesnt mean they don’t have good music or are entertaining.. they just dont deserve full accolades for their so called musical aptitude. Are they entertaining personalities? yes. are they idols? yes. but i mean seriously.. do their singing blow you away?? or their dancing revolutionize anything?? do they write heartfelt songs that ring with your heart’s chords? (do they even write their own music?? gdragon does but anyone else?)

    all in all this show is meant to be entertaining and yes kara does meet the criteria so all those ppl who call kara “b-listers” i dont know what exactly puts big bang over them by such a wide margin that its an insult to them. and then wondergirl fans of wonderbang.. that wasnt an INCREDIBLE special stage.. you just like it because it put big bang and wondergirls together and you feel as if it’s the Wondergirls’ right to be next to big bang and no one else. vice versa for big bang fans too

  107. To me there is no Kabang nor Wonderbang but just two groups in collaboration to bring a show and entertain people.
    So what is the problem if Big Bang makes have a special stage with KARA ?
    I can’t get why some people just take special stage just like what it really is : a SHOW.
    and to be honest I don’t find Wonder Girls and Big Bang stage so great : yes it was entertaining but just like some other special stages.

  108. there isn’t a collab with them or special stage between them in music bank…???
    cause im finding videos of their collab in youtube during their perf dec.26..but there is non..maybe its cancellled..i dont know?? if you where to find that special stage just let me know…and let me see…i still want to see it eventhough i prefer wonderbang again..but thats the way it is…so lets see whats the outcome of their special stage…

  109. I used to like KARA before, they were like different from the other girll groups, more tomboy and sexy style but when Sunghee left the group they have been awful, no offence or something but their songs are lame and now new members and their sooooo stupid:) I really wish Sunghee would come back or at least be a solo singer or maybe in a new group, whenever I listen to the song break it, I get depressed cus now KARA isnt unique anymore:(

    But Isnt it gonna be wonder bang cus i saw a mix of songs from big bang and wonder girls and sun mi was sitting on TOPs lap(probably uncomfrotable for her:)) Whatever, I still liike Wonderbang better:)

    WOOOHOOO!

  110. Seriously, I hate Kara. Not their members but their song. Yeah, and I completely agree with the FIRST commenter.
    Their songs… ut SUCKS.
    I read some forums said that Kara is simple and try not to be cute like SNSD or sexy like Wonder Girls.. but HELL, it’s not true. I hate their fashion sense.
    Yeah, I agree with all you people, I want WONDERBANG!!
    I know that they’ve already done a perfomance together.. and I also hope that SoshiBang(SNSD+Big bang) willl perfomance togethre sometime XDD
    -Peace no war ~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s